دستگیری بازرس قلابی رانندگان اتوبوسرانی در مشهد اختصاص ۴۶۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به بافت فرسوده مشهد و ادامه خط ۳ مترو مروری بر ورود رشته روان‌شناسی به مشهد و ایجاد نخستین مراکز رسیدگی به بیماری‌های روحی استاندار خراسان‌رضوی: شورا‌ها نماد حضور مردم در مدیریت کشور هستند وضعیت دیزدر، باز هم پیچیده‌تر | حق و حقوق بهره‌بردار هم به ابهامات پرونده معدن دیزدر اضافه شد نژادحسین: توسعه ورزش حاشیه شهر، در دستور‌کار شورای اسلامی است رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: کار شورا یک فضیلت انسانی است نائب رئیس شورای عالی استان‌ها: باید نگاه ساختار سیاسی ما به شورا‌ها تغییر کند اعمال قانون ۱۸۵۱ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۱ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری سی‌وسومین نشست مدیران عامل سازمان‌های سیما و منظر کلانشهر‌های کشور در مشهد راهبرد‌های شورای ششم با تمرکز بر مردم پیش‌بینی بهره‌برداری از بوستان بانوان طرق تا پایان سال ۱۴۰۳ کیفیت هوای کلانشهر مشهد در آستانه وضعیت هشدار قرار گرفت (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) انتخاب شورا‌ها گامی به سوی تحقق کامل قانون اساسی است نظری: شوراها برآمده از اراده مردم و زمینه‌ساز حضور آنها در اداره امور هستند اینفوگرافی | شورای شهر مشهد به نمایندگی از مردم چه کرده است؟ ویدئو | نژاد حسین: هدف گذاری دقیق عمرانی در شورای ششم، یک خواست آگاهانه برای مردم بود ویدئو | منصوریان: نسخه مترقی فرهنگسراها با هدف رفع مشکلات مردم در شورای ششم ارائه شد ویدئو | علیزاده: افزایش بودجه مناطق کم برخوردار در شورای ششم امید آفرین بود
سرخط خبرها

سرپرست شهرداری مشهد: تلاش کردیم تا رضایت مردم را در بهار به دست آوریم| کمپ غدیر با تمام امکانات در خدمت زائران است

  • کد خبر: ۱۵۶۴۹۲
  • ۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۸
سرپرست شهرداری مشهد: تلاش کردیم تا رضایت مردم را در بهار به دست آوریم| کمپ غدیر با تمام امکانات در خدمت زائران است
سرپرست شهرداری مشهد گفت: تقارن بهار قرآن و بهار طبیعت باعث شد تا طرح‌های مختلفی را برای استقبال از نوروز و‌ماه مبارک رمضان تدارک ببینیم.

جواد اصغری در گفتگوی با شهرآرانیوز در حاشیه بازدید مدیران شهری و استانی از نحوه خدمات رسانی به زائران، اظهار کرد: در کمپ غدیر در روز‌های آغازین سال جدید، ۷ الی ۱۰ هزار نفر اسکان شبانه داشتیم و الان باتوجه به اینکه پیک سفر کمتر شده است شبانه بیش از ۳ هزار نفر اسکان زائر در سطح شهر مشهد را داریم. 

وی اظهار کرد: هم زمانی بهار طبیعت و بهار قرآن توفیقی نصیب شهرداری مشهد کرد تا در حوزه خدمات سفر و استقبال از بهار، شهرداری مشهد خدمات شایسته‌ای برای زائران و مجاوران داشته باشد.

وی ادامه داد: تلاش ما این بوده است تا با برگزاری برنامه‌های مختلف، برای زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی رضایت ایجاد کنیم. بر همین اساس برنامه‌های استقبال از بهار و ماه مبارک رمضان را در نقاط مختلف شهر اجرا کردیم تا در یک نقطه متمرکز نگردد.

اصغری ادامه داد: برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری از جمله جشنواره نور، جشنواره غذای ملل، افتتاح پهنه علم و پهنه کودک و زیباسازی‌های انجام شده در سطح شهر گوشه‌ای از برنامه‌های شهرداری بود و درکنار این موضوعات به اسکان زائران نیز توجه کردیم و خدماتی را ارایه کردیم.

وی گفت: کمپ زائر پذیر غدیر را با تمام خدمات و امکانات رفاهی برای مسافران و زائران در مشهد تدارک دیدیم که الحمدالله موجب رضایت زائران شده بود و این خدمات همچنان نیز ادامه خواهد داشت.

سرپرست شهرداری مشهد ادامه داد:در کمپ غدیر در روز‌های آغازین سال جدید، ۷ الی ۱۰ هزار نفر اسکان شبانه داشتیم و الان باتوجه به اینکه پیک سفر کمتر شده شبانه بیش از ۳ هزار نفر اسکان زائر داریم علاوه بر این در سطح شهر سالن‌های ورزشی جهت اسکان اضطراری و موقت را تدارک دیده بودیم که پذیرای زائران بسیاری بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->